مطالب پیشنهادی

دستگاه روغن گیری

مدل (OilSet/3-6) با وسع ورودی روغن گیری ساعتی ۳ تا ۶ کیلو حار دانۀ روغنی

روغن گیری خانگی تمام سبک مدل (OilSet/3-6)

و سایر دانه های روغنی و گیاهان دارویی

شما میتوانید همین الان برای تاکید آنلاین  ها اقدام نمائید.

یا با ۰۳۱۳۸۵۸۴۷۹۶ تماس بگیرید و یا به ۰۹۱۳۲۰۷۹۶۸۳ پیامک بدهید.

آیا  بخریم؟ چرا ؟ چی ؟ چطور؟ – این صفحه مفروضات مفیدی دربارۀ  روغن گیری خانگی دارد که شاید به‌علت شما هم سودبخش باشد.

این مطلب فقط برای کسانی که در حال تحقیقات روی خرید  روغن گیری برای مصارف خانگی هستند، کاربرد دارد.

توضیحات تخصصی پیرامون روغن گیری در سوپرمارکت یا عطاری یا آزمایشگاه یا کارگاه در مقاله‌ها دیگر زنده است.

پرسش اول : آیا روغن گیری برای تولید روغن سو مصرف خانگی خانوادۀ خودمان بخریم ؟

جواب : اگر در نزدیکی منزلتان،  معتبر و قابل اطمینان تلاش میکند، نیازی به خرید روغن گیری خانگی ندارید.

انیمیشن معرفی روغن گیری و روغن کشی خانگی، رومیزی

روغن گیری تخمه آفتابگردان | زیباترین روغن کشی 35 میلی متر -

عملکرد مداوم 24 ساعته در طی شبانه روز از ویژگی های این روغن گیری میباشد. در انتخاب قطعات این از الکتروموتور SIEMENS آلمان استفاده شده و گیربکس قدرتمند آن روغن گیری را بصورت لاینقطع و بدون درنگ ممکن میسازد.

سرعت کارکرد این قابل تنظیم است. استفاده از اینورتور در طراحی این باعث شده اپراتور به راحتی سرعت را از صفر تا 50 هرتز تنظیم نماید و این مساله بسیار ضروری برای روغنگیری از انواع دانه ها میباشد. موتور ساخت شرکت Siemens آلمان بوده و در مدل‌سازی آن از گیربکس قدرتمند استفاده شده است. سرعت چرخش موتور توسط مبدل برق (اینورتور) تنظیم می­شود که از صفر تا 50 هرتز متغیر است. این امکان باعث می­شود تا برای دانه­ های روغنی مختلف، با تنظیم سرعت به حداکثر بازدهی دست یافت. همچنین استفاده از اینورتور باعث شده است انرژی مصرفی بسیار پایین باشد. برای روغنگیری از تخم کلزا در حدود نیم کیلو واژه انرژی الکتریکی مصرف میشود. با NI8 می­توان با مرتب‌سازی فاصله پریجت و ماردون و استفاده از نازل­ های مختلف فشار پرس را به صورت مکانیکی تنظیم نمود.

روغن گیری کارگاهی | ارزانترین روغن گیری و روغن کشی -

کاربرد روغن کشی پرس سرد جهت روغن گیری از  دانه های مختلفی روغنی. نمونه سیاه دانه ، بادام، کنجد، بادام زمینی و … میباشد. روغن گیری به وسیله روغن کشی پرس سرد، بدون گرمی انجام میشود. و درواقع این پیشه به علت چرخش ماردون ‌های تو و سایش دانه‌ های روغنی انجام میگردد.

در این روش در طول استخراج، دمای روغن و دانه هم دما با محیط بوده و از حدود ۵۰ درجه سلسیوس بیشتر نمی شود. به همین بلد روغن کمتری از دانه خارج می شود و معمولا باقی الباقی روغن در تفاله خروجی از پرس بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود.

در این ابتدا باید تخم ها نظیف و قابل استفاده نمود. و پس‌ازآن با ریختن آنها در قیف و عبور از بخش اکسترودر روغن گیری پرس سرد. روغن دانه ها به وسیله تشکیل فشار گرفته میشود. حتماً کمی تفاله نیز با روغن تولیدی همراه است .توجه داشته باشید که ظرفیت تولید روغن کشی پرس خنک علاوه بر خود به گونه بذر روغنی نیز بستگی داشته و تغییر میکند.

دستگاه روغن گیری و روغن کشی