فروش ویسکی در فروشگاه های E-Mart فروش soju از ژانویه تا فوریه.
سئول، 19 (یونهاپ) -- E-Mart Inc.
که فروش ویسکی در مراکز فروش کره از فروش سوجو در این کشور در دوره ژانویه تا فوریه بیشتر بود.
ویسکی در میان افراد جوانتر، معروف به "نسل MZ" افزایش یافت، بنابراین در حال حاضر ویسکی مینوشند، که بهطور مساوی مردان میانسال در نظر گرفته میشد، با دیدن آن مرسوم، مد روز.
یک E-Mart گفت: «نسلهای جوان در میان گرایشهای نوشیدنی به نامهای «هومسول» و «هونسول» کره، آبهای هایبالز را ویسکی میکنند.
مفاهیم homesul و honsul که به ترتیب نوشیدن و نوشیدن به تنهایی سالها تمام شد و منجر به فروش ویسکی در بحبوحه همهگیری COVID-19 شد.
MZ، در اینجا، به طور همزمان به هزارهها اشاره میکند که ذاتی دهه 1980 دهه 1990 بودند، و Z، کاملاً اواسط دهه 1990 دهه 2000.
ژانویه فوریه، فروش ویسکی 3.
6 درصد فروش سوجو بود.
از این نظر که مصرف کنندگان ماکروبیوتیک 30 ویسکی قدرت خرید را ذخیره می کنند.
این بدون تاریخ تنظیم شده با E-Mart Inc.
Seongsu آن در شرق سئول را نشان می دهد.
(یونهاپ)
kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)