M&S باک شخص ثالث و لوئیس
High Marks & Spencer در حال آماده سازی کاتر شخص ثالث و رقبای خریداران مبتدی NEXT و John Lewis است.
بریتانیا قصد دارد برندهای شخص ثالث را 60 100 بفروشد، با هدف فروش چشمگیر.
این افراد نیشی ماهاجان را که شرکت آمازون را شکار کرده بود، وادار کرد.
برندهای هنوز تد بیکر، سوپردرای و لباس نخبگان، در کنار خطوط خود.
اخیراً، M&S از بلیت آگاهانه محیطزیست استقبال کرد.
ارقام ارشد تخمین زدند که فروش شخص ثالث می تواند 1 میلیارد پوند باشد، که یک دهم درآمد خرده فروشان است (2022: 10.
9 میلیارد پوند).
در سال 2022، بسیاری از خریداران مبتدی و نهایی که لوازم آرایش غیر M&S را به صورت آنلاین خریداری میکنند، همراه با برند خود خریداری میکنند.
این موضوع پاسخگوی برندهای معرفی شده در NEXT است که 500 برند شخص ثالث را طی 1000 سال سه سال به پرواز درآورده است.
یک M&S به او گفت که bevy یک ورودی NEXT است، و در عوض ضروری است "بسیار راحت نیست که هدف انتخاب شده است - نه مارک هایی که مشتریان به آن پیمایش می کنند".
Shore Capital's Clive ناپاک است که فروش ویژگی های شخص ثالث M&S با حاشیه پایین تر وجود دارد، همچنان اضافه شده است که خریداران را به وب سایت M&S وارد فروشگاه ها می کند، جایی که ممکن است اقلام اعتقادی وسوسه شونده موجود باشد.
سال گذشته، M&S به همین ترتیب از Clarks Kids، Smiggle و ورود به فروشگاههای خود برای استراتژی «Brands at M&S» استقبال کرد و یک فروشگاه یکجا برای مدرسه فراهم کرد.
طبق گزارش ها، این سرپرستی مشتریان و در M&S است.