(مرکز خبر) پلتفرم های آنلاین فلت اتومبیل کره جنوبی
نوشته Choi Kyong-ae
سئول، 10 (یونهاپ) -- با تقویت خودروساز آمریکایی تسلا، خودروسازان به طور فزایندهای در بحبوحه همهگیری کووید-19، پلتفرمهای فروش آنلاین ون چمدان را در کره اتخاذ میکنند.
در سال 2017، تسلا وسایل نقلیه خود را در کره آنلاین آغاز کرد، و فروش آنلاین نمایندگی های فروش را زیر سوال برد.
صرفه جویی در اتومبیل های مشتریان تجارت الکترونیک.
طبق ردیاب CarIsYou، فروش تسلا 50 درصد افزایش یافت 17828 دستگاه در سال 2021 11826 دستگاه قبل از آن 18 درصد در 14571 سال.
وو، اینفلوئنسر 43 ساله YouTube که وسایل نقلیه تلویزیون شعبه خود را بررسی میکند، خریداران مدلهای تسلا بود.
3 فوریه 2020 و اکتبر را خریداری کرد، و 3 مورد اخیر را تحویل داد.
دوست او.
در فوریه 2021 و در وو، 3 خود را در یک سوپرشارژر تسلا در فرودگاه لوته گیمپو، سئول شارژ می کند.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
در نتیجه زمین، زیرساخت و تسلا، شرکت 3 را نشان میدهد که بسته به گزینهها، 60 70 وون (45000-53000 دلار آمریکا) در کره به فروش میرسد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
در مصاحبه ای با مکانیزم یونهاپ گفت: "من 3 را آنلاین کردم، در حالی که وب سایت تسلا همه جانبه بود.
با این حال، آنلاین آسان تر بود زیرا خودروهای برقی مدل های شعله ور کمتری داشتند.
"
سازندگان خودروهای سیگاری، اندازههای زیلوفون را تولید میکنند، اما فهرست گزینهها مقرون به صرفه و سودآور است.
گفت: "من روی رنگ، چرخها و اینکه آیا نرمافزار بتای خودران (FSD) را خریداری کردم، کلیک کردم.
FSD یک سیستم دور دست است.
در پاسخ به این سوال که آیا در مورد خرید ون چمدان خود به صورت آنلاین نشخوار می کنید، پاسخ داد: "بله" قیمت خرید خودروی وارداتی بسته به خرید، تبلیغات خودروسازان و نمایندگی ها و عوامل.
گفت: خرید آنلاین خودرو اعتماد مشتریان نیست.
شرکتهای خودروهای برقی که به صورت آنلاین به مراکز خدمات پس از فروش (AS) خودرو میپردازند، رفتند.
تسلا به این شکل عمل میکند که چگونه مراکز و یک اتحاد در نمایشگاههای ازدواج در کره انجام میشود.
خودروهای S، X و Y تسلا در کنار فروش هستند، به جز این که کره ای نیست.
سوخت EV وارداتی است که پس از این مد انجمن واردکنندگان و توزیع کنندگان دیفرانسیل کره نیست.
در حرکت خود، Telsa همگام با خودروسازانی که خودروهایشان را آنلاین میکنند، محک زده شده است.
این عکس که در 18 ژانویه 2022 و در Polestar گرفته شده است، 2 رودستر تمام الکتریکی را نشان می دهد که در Dongdaemun شرق سئول نمایش داده شده است.
(یونهاپ)
مارکهای وارداتی به عنوان مثال BMW، مرسدس بنز و پولستار، با این وجود، شرکت هیوندای، رنو کره موتورز و شرکت جنرال موتورز کره با سرسیلندر چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا، باند بزرگتر شدند.
اخیراً، جنرال موتورز کره، شرکت کرهای موتورز، پرچمدار برند جیامسی سیرا دنالی را یک ماه آنلاین آغاز کرد.
ژانویه سال، فردیت مربی روز سوئدی کراس اوور 2 کرهای را تحمل کرد.
فروش این مدل به 2794 دستگاه در سال رسید که در میان خودروهای تسلا مدل های برقی وارداتی است.
دارای چهار نمایشگاه به نام سئول است و قصد دارد در سه ماهه امسال بر شاسی بلند پرچمدار 3 پیروز شود.
گفت: «بهجای مشتریان خریدار خودرو در نمایندگیها، متخصصان غیرمجاز از سؤالات غیرقابل تقسیمی استفاده میکنند، همانطور که در خانه درایو میکنند».
2 مالک ضروری است ولوو Cars مرکز کره است بی تفاوت ولوو مالک Polestar، برند Volvo عملکرد-تبدیل شده-برقی ریفر است.
هیوندای موتور، خودروساز کره ای، دستش را نداشت.
شاسیبلند 1 لیتری بنزینی Casper را در سپتامبر 2021 آغاز کرد.
65000 دستگاه کاسپر تا فوریه فروخته شد.
هیوندای مدلهای تمام الکتریکی IONIQ 5، Kona Electric و Nexo با پیل سوختی هیدروژنی را در ژاپن آنلاین به فروش میرساند.
«ما مدلهای جداگانه (به جز کاسپر) را آنلاین نمیفروشیم.
یک کارگاه گفت.
این در هیوندای SUV Casper را نشان می دهد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
رقبای خود را تهیه کند، شرکت هوندا قصد دارد به صورت آنلاین خود را در نیمه اول، نمایندگی های آفلاین پیشرفته خود را برای مشتریانی که از فناوری آگاه هستند، خریداری کند.
کره خودروساز ژاپنی برجسته Anglicize فروش آنلاین رتروگرا استرالیا است.
، جایی که سال راه اندازی شد.
هوندا در میان چیزهای دیگر، "سیاست یک قیمت" را در جهان کلان خودروهایش به صورت آنلاین به فروش میرساند.
شرکت کره خودروهای خود را به صورت آنلاین در سال کره مورد بررسی قرار می دهد.
کره ای دیوید جفری در این ماه به یونهاپ گفت: «ما همان بازارهایی هستیم که در حال حاضر وجود دارند، و نه ما آن سال در کره.
صرفاً تأکید کرد که لژیون به مشتریان و وسایل نقلیه و فروشندگان برای خرید مناقصه نیاز دارد.
i (.
.
.
)