(مصاحبه یونهاپ) Hitejinro صادرات سوجو را دو رقمی در سال 2022 هدف قرار داده است
نوشته Choi Kyong-ae
سئول، 24 مه (یونهاپ) -- شرکت Hitejinro، شرکت کومیس کره ای، صادرات دو رقمی برنج کره ای سوجو را هدف قرار داده است. سالن گفته است.
Hitejinro 10 درصد از صادرات سوجو، برنج کره ای ماگئولی و مشروبات الکلی به دست می آورد. سوجو 80 درصد صادرات را به خود اختصاص داده است.
صادرات سوجو این شرکت از 100 دلار آمریکا فراتر رفت، 44 دلار در سال 2016، سوجو جهانی شدن خود را اعلام کرد. صادرات سوجو 36 درصد افزایش یافت 102 دلار 2021 دلار 75 دلار قبل از آن.
"برای غلبه بر هدف، ما 14 بازار سوجو، سه بازار بزرگ ژاپن، ظروف سرامیک و ایالات متحده را افزایش می دهیم." در سئول شرکت.
کرهایهای مقیم مشتریان soju بودند، پس از همه سالهای بهبود یافته، به تبلیغات محلی و شبکههای فروش کمک کردند.
"Soju به عنوان مثال "ودکای کرهای" در نمایندگیها بود، به استثنای سوجو، وضعیت سوجو در مرحله قفل است و با افزایش مشتریان "خارج از کانال"، فروشگاهها، سوپرمارکتها و فروشگاههای معمولی یکنواخت میشود." هوانگ گفت.
14 کشور بریتانیا، روسیه، استرالیا، ویتنام، سنگاپور، مالزی، اندونزی، کامبوج، تایلند، هنگ کنگ و فیلیپین.
Hitejinro سوجو را در سال 1968 ویتنام آغاز کرد. به گفته Drinks International، یک مجله نوشیدنی پیشرو در جهان، سوجو پرفروشترین 20 سال جهان در سال 2020 بود.
تقاضای غیر کرهای، COVID-19 سالها فروش سوجو مبتنی بر کانال را تحت فشار قرار داد، فروش مشتریان «در کانال» را کاهش داد، مانند بارها و رستورانها. فروش Hitejinro 2.4 درصد نسبت به سال 2.2 تریلیون وون در سال 2021.
غذاخوری مطابق با غیر کره ای ها در 14 بازار 78 درصد و 31 درصد در سال 2016 افزایش یافت. این میزان در سال 2020 69 درصد بود.
" ما 90 درصد در سال 2024 را در دو مسیر با هدف سه بازار و یک بازار آسیایی رهبری می کنیم.
برنامههایی را برای ورزش ایالات متحده، حمایت مالی لسآنجلس داجرز و رسانههای تبلیغاتی برنامهریزی میکند، از آنجایی که Weibo چین، یوتیوب و تبلیغات ژاپن مانند توییتر میگویند.
شرکت سهامی سفالگری را اینگونه میبیند که چگونه soju pokey فروشگاههای آنلاین خریداری شده را ادامه میدهد، که در حال حاضر به بازارها سوگند یاد نشده است.
آسیا ظهور کرده است که چگونه یک هیتجینرو محصولات سوجو خود را با نام خاکستر Jinro ویتنام 2016 معرفی کرد. سوجو و انواع طعمدار جینرو منطقه است.
همخوانی M Jinro soju با (ABV) در سال 1924 به 35 درصد رسید، بدون احتساب کاهش تدریجی 17.8 درصدی در سال 2016 و 16.5 درصدی در سال 2022.
محصولات سوجو Hitejinro، پرچمدار Champain Jinro در خارج از کشور فروخته میشوند. برندهای Chamisul و Jinro در داخل به فروش می رسند. محصولات آبجوی آن در سطح جهانی از برندهای Hite و Terra هستند.
برنامه های این شرکت است. این شش سال وفادار باقی مانده است، حتی بنابراین Hitejinro's 10 درصد در 2015 60 درصد دارد.
باعث میشود که صندلی کشور تقاضای سوجو کوزههای قهوهای کمی داشته باشد، ستون چابکی آن به حجم بستگی دارد.
گفت: "ما 100 درصد بازارهای سوجو در کره ممکن است هزینه های تولید را کاهش دهند، در عوض کاهش هزینه ممکن است با کیفیت روبرو شود."
[email protected]
(END)