مطالب پیشنهادی

سوالات متداول

بله.جهت سفارشی دوزی میتوانید به سوپر پاسداران ( امیرابراهیمی ) مراجعه کنید.

مرحله‌ها انجام سفارشی دوزی

۱- انتخاب پارچه از کالیته های سفارشی گراد یا عرضه پارچه وساطت ذات مشتری

۲- انتخاب مدل،سایز وطرح دلخواه با استعمال از مشاوره همکاران فروشگاه

مشتریان محترم می توانند حداکثر 30 روز پس از ثبت سفارش کالای خود را دریافت نمایند.

هریک از مشتریان گراد بعد از اولین خرید از فروشگاه های گراد و تکمیل شکل مرقوم اطلاعات مشتریان که در فروشگاه ارائه می شود به عنوان آلت باشگاه مشتریان محسوب می شوند و از این زمان به بعد با هر پاس خرید از گراد با توجه به نوع عضویت و جدول باشگاه مشتریان مبلغی بر روی کارت اشتراکشان شارژ می گردد.

کالای خریداری شده توسط مشتری در چهره عدم استفاده از آن تا ۴۸ ساعت بعد از تاریخ فاکتور با ارائه بارکد کالا، فاکتور خرید و در صورتی که خیاطی روی مال انجام نشده باشد در همان فروشگاه قابل تعویض می باشد.

سانا کت و شلوار سفارشی اتومبیل شما

کت و شلوار کودکانه | مناسب ترین خرید عمده کت و شلوار مردانه -

نوع و جنس پارچه‌های بکار گرفته شده برای دوخت کت و شلوار ، اگر بر اساس اصول حرفه‌ای زایش ملبوس برنامه‌ریزی و اقدام شده باشد، بسته به فصل و هدفی که پدیدآوری کننده از عرضه هر لباس دارد متفاوت خواهد بود. این هدف میتواند گاهی به سمت ایجاد نرمی و لطافت بیشتر پارچه متمایل شود، گاهی به سمت ایجاد گرمایش ایده آل، وقت پیشروی همگام با جدیدترین ترندهای مد و فشن‌های روز و یا گاهی پدیدآوری لباسی که به راحتی و با کمترین مزاحمت قابل اتو کشی باشد، سوق پیدا کند. البته معمولا در تفکر اولیه پیش از طراحی و زایش هر لباسی که اصولی زایش شده باشد، عزب به یک مورد ازین اهداف فکر نمیشود و حتما چند کوشیده میشود تا هر تعداد مزیت ممکن و قابل جمع را در محصول نهایی به مصرف کننده پیش کش شود تا مشتری بتواند بیشترین نصیب را از لباس خریداری شده داشته باشد.