مطالب پیشنهادی

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲ | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- سال 1400

دستگاه جوش لیزر فایبر دستی برای جوشکاری نقطه ای ، جوشکاری خطی

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲ | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- سال 1400

پیش از مراجعه به کلینیک به‌علت لیزر مو زائد، باید مو‌های کرانه تحت چاره با ژیلت بتراشید. در طی دوران لیزر از کندن مو‌ها با اپیلاتور، موبر یا موچین پرهیز کنید. منطقه تحت علاج در هنگام لیزر، باید فاقد از هرگونه مواد آرایشی و لوسیون باشد. در طی جلسات لیزر مو زائد از سولاریوم یا برنزه اجرا کردن پرهیز کنید.

بعد از انجام لیزر مو زائد در معرض تابش نور اکید مهر قرار نگرفته و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. تا ۲۴ ساعت پس از لیزر مو از پوشیدن لباس یا شلوار‌های بسیار تنگ خودداری کنید. همچنین تا ۴۸ ساعت پس از لیزر از تلاش ورزشی و رفتن به حوضچه و جکوزی خودداری کنید.

Shr مخفف واژه لاتین Super Hair Removal بوده و یکی از روش‌های جدید لیزر مو زائد است. تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر shr مبتنی بر فناوری IPL ( پالس نور شدید) بوده و پرتو‌ها توسط منبع فروغ یا لامپ زنون با درازی موج‌های معین به سطح لایه تابیده می‌شوند. اغلب دستگاه‌های رفع مو زائد برپایه فن‌آوری‌ ipl، معمولا از میزان زیادی گرما و حرارت برای از مبرهن بردن مو زائد استفاده می‌کنند. این لیزر به صورت شلیک‌های چندتایی با انرژی و گرمایی بسیار کم، فولیکول‌های مو را سوزانده و از بین می‌برد. طول موج دستگاه shr در حدود ۶۹۰ نانومتر است و در این پروسه ملانین‌ها و فولیکول‌های مو، ضیاء و گرمای کمتری از این دستگاه جذب می‌کنند. همین آژانس موجب شده دستگاه لیزر Shr (اس اچ آر) بدون درد و عارضه خاصی باشد و بیشتر برای افرادی با پوست تیره استفاده شود. چرا که اگر دستگاه لیزر مو زائد، قدرت بالایی در انجذاب ملانین (رنگدانه) داشته باشد، امکان سوختگی بشره تیره وجود خواهد داشت.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس دایود | مناسب ترین خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت -

تمامی دستگاه های صنعت پزشکی حال حاضر در کنار اینکه کار پزشکان و کلینیک های خوبرویی و حتی زیباجویان را ساده تر کردند و در کنار مزایای قابل توجهی که دارند، از معایبی نیز برخوردار هستند. از معایب دستگاه پلاژن صورت می انرژی به هندپیس های زیبا و آسیپ پذیر دستگاه پلاژن تراپی ایما کرد . به طور مثال هندپیس ویبراتور بعد از مدتی ممکن است خراب شده و نیازمند رسیدگی و تعمیرات دوباره باشد.  هم چنین هندپیس کویتیشن نیز بسیار زیبا بوده  که بسیار حاجتمند مراقبت ویژه است.

به طور کلی با خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس از کاربردهای بسیار این دستگاه نیز می توان در کلینیک ها و مطب های زیبایی به احسان استفاده کرد. چهار کاربرد اساسی پلاژن سه بازو عبارتند از:

با خرید دستگاه پلاژن به قیمت بسیار مناسب، دستگاه جوانساز شما دارای سه هندپیس یا بازو است که وظایف هر بازو به شرح زیر است:

دستگاه ليزر سوپرا تيتانيوم | ارزانترین چرا لیزر الکس کندلا بعنوان پادشاه دستگاه لیزر موهای زائد است؟ -

به طور نسبی با اشکال دستگاه لیزر موهای زائد و خصوصا لیزر الکس کندلا به خوبی آشنا اکید و اگر قصد خرید یا اطلاع ا.در صورتیکه قصد دارید تنوع بسیاری از محصولات لیزر الکس کارکرده را مشاهده کرده  و از در مدل های مختلف آگاه شوید پیشنهاد می کنیم یا به فروشگاه همدم طب مراجعه کرده یا با شماره تماس حاصل نمائید تا از مشاورت رایگان نیز برخوردار شوید.در بخش آتی قصد داریم به شناسایی سیستم سرد کنندگی دستگاه الکس کندلا بپردازیم و پیشنهاد می کنیم این قسمت را نیز مطالعه نمائید.

یکی از مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر alex candela زیمر یا همان ایرکولینگ دستگاه می باشد که نقش بسزایی در احساس رضایت زیباجو و از مبرهن بردن و سوزش لیزر را دارا می باشد.خنک کنندگی زیمر الکس کندلا خصوصا جنتل مکس پرو در دو نوع dcd و acc می باشد.در تکنولوژی DCD مطبوع) کردن توسط سیستم کریوژن انجام می شود اما در سیستم ACC خنک کردن تحت هوای سرد تولید شده صورت می گیرد.این یکی از ویژگی های بارز جنتل مکس پرو می باشد که این دستگاه لیز بدن را از دیگر دستگاه های لیزر الکساندرایت متشخص کرده است.

تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید)