(سرب) کامیون داران حمل و نقل، معامله گران را در
(ATTN: ADDS پاراگراف 6، عکس)
توسط کیم سونگ یئون
سئول، 14 ژوئن (یونهاپ) -- کشتیرانان کره ای از کامیون داران خواستند روز سه شنبه خود و سیستم مذاکره کنند، و تاکید کردند که و تاجران میتوانند اختلالات بارگیری را چکش کنند.
یک نماینده 70000 حملکننده دعوت میکند در حالی که هزاران کامیوندار تا پایان انقضا و تضمین یارانهها راه میرفتند.
این اعتصاب در روزگار خود باعث اختلال در هزینه ها شده است و بخش های کره، فولاد، چراغ های پارکینگ و پتروشیمی 1.6 تریلیون وون (1.23 میلیارد دلار) خسارت گزارش کرده اند.
در یکی از کابینههای ایالات متحده به تبعیت از انجمن کره، "مواد کلیدی موجود در آن زمان تحویل داده نمیشوند. محمولههای خروجی در مقابل حوزهها لغو میشوند و خرابیها رخ میدهند."
آن و صادرکنندگان متوسط، اعم از تولیدکنندگان کشاورزی و تولیدکنندگان، در صورت ادامه اختلالات فیل سفید، ممکن است ضرر کنند و ادعا کنند که لغو موارد ممکن است ضربه بزند.
اگر این روند در این هفته ادامه پیدا کند، شرکتهای میتوانند ضرر کنند. حملکنندهها گفتند: «ما قویاً کامیونداران را به طور گستردهتر و اول از همه، معطل ماندهاند و مذاکرات یک معامله برد-برد است».< br>
کامیون داران حمل بار با 22000 نیرو، دستمزدی تضمینی است که رانندگان هزینه ها را مدیریت می کنند.
کامیون داران و چهار دور مذاکره کردند، اما به مصالحه رسیدند.
نرخ حمل و نقل در سال 2020 به مدت سه سال با هدف جلوگیری از اعمال ناپایدار، تا زمانی که بار کالاها اضافه بار است، و تضمین نرخ برای کامیون داران معرفی شد. امسال است.
ادعای حقوقی فرستندهها این است که خطرات صرفهجویی در هزینههای خداحافظی را دارد، بنابراین در این راستا 43 درصد مانع کوتاهمدت در مقایسه با سال 2017 است. سال قبل مقایسه شد
فرستندهها توبیخ میکنند و دستورالعملهایی را ایجاد میکنند که به سود کامیونداران و فرستندهها منجر میشود.
روز دوشنبه، استاندارد رژیم غذایی شرکتهای پتروشیمی در صنعت در حملونقل بهموقع به دلیل اعتصاب به 90 درصد کاهش یافته بود. یونیورسال 5400 وسیله نقلیه در هر تحویل بوده است.
POSCO کره فعالیت محصولات ارسال نشده در کارخانه های خود را متوقف کرد.
شرکت خودروسازی هیوندای در کارخانههای خود در اولسان، 400 کیلومتری سئول، لباسهای خود را به تن کرده است. شرکتهای تکه تکه از نوع روح هستند که واحدهایشان به ظرفیت رسیده است.
[email protected]
(END)