تبلیغات غیرعادی ژاپنی Uniqlo جریمه شده است
نوشته کانگ یون سونگ
سئول، 27 اکتبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره پنج شنبه دارای 153 وون (108000 دلار آمریکا) تبلیغات Uniqlo با گرایش ژاپنی است.
اعتبار (FTC) گفت که شرکت FRL کره که محصولات Uniqlo کره را به فروش می رساند، عملکردی برابر با تبلیغات محصولات لباس داخلی خود بین سال های 2018 و 2020 داشته است.
این نهاد شرکتی، شرکت مستقر در ژاپن تاسیس شد.
، که بال خود را بوی بدی دارد، و شرکت Lotte مستقر در سئول، کره ای 49 درصد سهام دارد.
"از طریق حساب ها، آیتم های تبلیغاتی، آگهی ها و وب سایت ها، FRL کره تبلیغ کرد که لباس زیر خود، FTC گفت: AIRism و DRY-EX دارای ویژگیهای ضد باکتریایی و بویزدایی هستند.
طبق تنظیمکننده، عبارات زیر شیروانی تا زمانی که "ویژگی بویزدایی راحت با پوشیدن" و "بالا" است.
-عملکرد ضد باکتری و ویژگیهای بویزدایی" تبلیغات.
محصولات FTC منحصر به فرد معاینه آنتیباکتریایی خود را ندارند، w FRL کره ثابت کرد.
گفت: "FRL کره پارچه های خود را (عملکرد ضد باکتری) اورئوس تحویل داد، اما ما نمی توانیم توضیحات مربوط به تبلیغات محصولات را ارائه کنیم.
"
FTC گفت: «از طریق آزمایشهایی که به مؤسسات کره و ژاپن پاسخ داده شد، نتایج نشان داد که ما نمیتوانیم یک آنتیباکتریال (از محصولات) داشته باشیم، نمونهها به طور یکسان میزان آنتیباکتریایی قابلتوجهی را نشان دادند.
اضافه شد که اقدامات برای نشان دادن مشتریان، قیمتهای آنتیباکتریایی خوب محصولات در بحبوحه همهگیری COVID-19 هستند، و تبلیغات این برند ممکن است مردم را نشان دهد.
colin@yna.
co.
kr
(END )