مطالب پیشنهادی

Mytheresa Q1 GMV 21% ad eundem curated posts پاداش درو می کند

Mytheresa در 30 سپتامبر 2022 به GMV (ارزش ناخالص) 21٪ به 197.
9 یورو (172 میلیون پوند) رسید، EBITDA واجد شرایط به 6.
6٪ رسید.
آنلاین هنوز هم 49٪ 49.
9٪ است که به لطف فروش CPM (مدل انتخاب شده) آن، که 100٪ فروش بودجه ایجاد می کند، به عنوان مثال برای مدل آن، ایجاد شده است.
CPM Mytheresa دارای هفت تغییر نام تجاری است.
11.
4% افزایش فروش سال به سال 175.
9 میلیون یورو (154 میلیون پوند) کارمزدهای تازه ثبت شده بی تفاوت است.
مایکل کلیگر، مدیر عامل شرکت، گفت: «افزایش GMV ما در طول سه‌ماهه‌های 2022، پلتفرم‌های قطع ارتباط را برای ما ایجاد می‌کند و بخش گران‌قیمت، مشتریان تت‌آ‌تِت به‌طور مشابه برندهای ارزشمند، ما را به یک شرکت تقلیدکننده تبدیل می‌کند و نه یک تجارت.
ما به این اطمینان داریم که نتایج ما قدرت و چسبندگی کسب و کار ما است که بی وقفه باعث رشد شده است.
تمرکز روحی ما، یک ماموریت انطباقی و ما به رغم اهداف ابلاغی ما در سال 2023 تزلزل ناپذیر هستیم، محیط کلان را به چالش می کشد.
کسب‌وکار «کلیگر» «خوب و چابک» بود و در همه دسته‌های جهانی - از جمله دسته «زندگی» راه‌اندازی‌اش - و مناطق جغرافیایی به رشدی دست یافته بود.
ایالات متحده به‌ویژه سالانه 28.
5 درصد رشد GMV متوسط ​​را به همراه داشت.
کلیگر این "ویرایش منحصر به فرد" و مشتریان "پول بدون تجربه رزرو باور نمی شود" بود.
کلیگر گفت: «ما نیز به سرزمین اصلی چین دست یافتیم، جایی که ما تیم‌هایمان و در فعالیت‌ها رهبری خود را به دست آوردیم.
در طول 12 ماه، رفقا 13.
4 درصد به مشتریان زنده دست یافتند که به 800000 مشتری رسیدند، با تعداد خریداران «قبول» (105000) در سه ماهه اول.
به‌نظر می‌رسد که این تعهد عالی، دارای 16%-22% GMV مالی و EBITDA مشروط 9.
0% 9.
5% است.